کمپین زمستانه آهنگ ویدیو آغاز شد و از ١ دی تا ۲۸ اسفند ماه می توانید به ازای هر ویدیویی که آپلود می کنید و هر بازدیدی که از ویدیوهایتان انجام شود پول نقد دریافت کنید.

شرایط کامل این کمپین در همین مطلب ذکر شده است.

کسب درآمد از آپلود موزیک ویدیو با AhangVideo

پلتفرم آهنگ ویدیو، نخستین پلتفرم تخصصی در زمینه اشتراک موزیک ویدیو در ایران است که به منظور حمایت از هنرمندان نسل جوان در حوزه موسیقی امکان کسب درآمد از اشتراک گذاری ویدیو را برای آنها فراهم کرده است. برای کسب درآمد از آهنگ ویدیو فقط کافیست یک کانال ایجاد کنید و ویدیوهای خود را در آن بارگزاری کنید و سپس به ازای هر بازدید از ویدیوهای شما مبلغی به کیف پول‌تان در سایت اضافه می شود.

این مبلغ را بدون هیچ محدودیتی در مبلغ یا زمان برداشت در هر زمانی می‌توانید به کارت بانکی خود منتقل کنید.

بروزرسانی ١۵ آذر ماه ١۴٠٢

شرایط کسب درآمد از آهنگ ویدیو در کمپین زمستانه

نخستین گام برای شرکت در کمپین آهنگ ویدیو، ثبت نام و ایجاد کانال است. بعد از این مرحله باید حداقل ١٠ ویدیو در کانال خود آپلود کنید.

حالا هر وقت مجموع بازدید ویدیوهای کانال شما از ۵٠٠ عدد بیشتر شد کانال شما واجد شرایط کسب درآمد از آپلود ویدیو می شود.

توجه: منظور از بازدید در اینجا تعداد تماشای ویدیوی شماست و ممکن است با عدد بازدیدی که در زیر ویدیو نمایش داده می شود متفاوت باشد. عدد دقیق بازدید ویدیوهای شما در پنل کاربری نمایش داده می شود.

حالا هر ویدیویی که در کمپین زمستانه آهنگ ویدیو آپلود کنید ١٠٠٠٠ امتیاز دریافت می کنید. همچنین به ازای هر بازدید از ویدیوهای شما نیز ١ امتیاز دریافت می کنید.

بعد از پایان کمپین یعنی ٣٠ دی ماه تمام امتیازات شما بصورت آنی به پول نقد تبدیل و به کارت بانکی که در پنل کاربری وارد کرده اید واریز می شود.

هر 10000 امتیاز = 10000 ریال پول نقد

برای ثبت نام در آهنگ ویدیو کلیک کنید

چه کسانی می توانند کسب درآمد کنند؟

فرقی نمی کند شما در چه حوزه یا سبکی از موسیقی و یا خوانندگی فعالیت دارید، براحتی می‌توانید با آپلود ویدیوهای خود در آهنگ ویدیو کسب درآمد کنید.

راستی کسب درآمد از آپلود ویدیو فقط یکی از روش های درآمدزایی آهنگ ویدیو برای کاربرانش است که بزودی راه اندازی می‌شود. روش های دیگر کسب درآمد از فعالیت در پلتفرم AhangVideo بزودی اجرایی و به اطلاع کاربران می رسد.

آهنگ ویدیو حامی واقعی هنرمندان نسل جوان در هرکجای ایران و جهان است.

برای ثبت نام در آهنگ ویدیو کلیک کنید⁠⁠⁠⁠⁠⁠