در این نوشته از بلاگ آهنگ ویدیو قصد داریم نحوه ثبت نام و ارتقا حساب کاربری در پلتفرم آهنگ ویدیو را به شما علاقه مندان آموزش دهیم. همانطورکه می دانید پلتفرم آهنگ ویدیو یک سرویس اشتراک موزیک ویدیو است که می توانید با داشتن حساب کاربری یک کانال با نام و آیدی دلخواه ثبت کنید و به فعالیت رسمی بپردازید.

گام اول: ثبت نام در آهنگ ویدیو فقط در ۵ ثانیه

در ابتدا برای ایجاد حساب کاربری روی دکمه ورود / ثبت نام بالای سایت کلیک کنید. سپس در این صفحه کافیست فقط نام کاربری دلخواه، آدرس ایمیل و رمز عبورتان را وارد نمایید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. با زدن دکمه ثبت نام شما بصورت خودکار یک اکانت ایجاد و وارد سایت می شوید. به همین راحتی و فقط در چند ثانیه بدون نیاز به تایید حساب!

گام دوم: ارتقا حساب کاربری

مرحله بعدی برای ایجاد یک کانال اختصاصی باید وارد داشبورد کاربری شوید. روی آیکون آواتار بالای صفحه در سمت چپ کلیک کنید و از منو، داشبورد را انتخاب کنید. در اینجا با پیغامی مواجه می شوید که از شما دعوت می کند حساب کاربری خود را برای بهره مندی تمام امکانات پلتفرم آهنگ ویدیو ارتقا دهید.

روی دکمه ارتقای حساب کلیک کنید. در صفحه باز شده فقط کافیست مشخصات فردی خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره موبایل تان را وارد کنید و روی دکمه ذخیره اطلاعات کلیک کنید. سپس کد پیامکی به شماره موبایل تان را وارد کنید و روی دکمه تایید کلیک کنید.

تبریک! در کمتر از ۱ ساعت حساب کاربری شما بررسی و تایید خواهد شد و می توانید فعالیت خود را در آهنگ ویدیو بصورت رسمی آغاز کنید.

در آموزش بعدی نحوه ایجاد کانال و آپلود ویدیو را به شما آموزش می دهیم.