درباره ما

چرا آهنگ ویدیو راه اندازی شد؟

سال‌ها پیش وقتی کار جدیدی از خواننده محبوب‌مان منتشر می‌شد، مجبور بودیم به یک مغازه پخش آهنگ مراجعه کنیم و جدیدترین کارهای آن خواننده را بر روی سی دی بخریم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیری دسترسی به اینترنت شرایط خیلی متفاوت شده است. در سال‌های اخیر خوشبختانه سایت‌های متنوع و بسیار خوبی در زمینه انتشار آهنگ در ایران راه‌اندازی شده‌اند که با استقبال خوبی هم روبرو شدند. اما در این بین وجود یک بستر آنلاین برای تماشای موزیک ویدیو کاملا احساس می‌شد.

این مساله باعث شد برای اولین بار ایده راه‌اندازی یک پلتفرم تخصصی در زمینه اشتراک موزیک ویدیو مطرح شود.

معرفی آهنگ ویدیو، پلتفرم تماشا و اشتراک موزیک ویدیو

سرویس تماشای آنلاین و اشتراک موزیک ویدیو AhangVideo با هدف تسهیل دسترسی به جدیدترین موزیک ویدیوها از خوانندگان محبوب کشورمان و همچنین معرفی استعدادهای ناشناخته موسیقی ایران در تابستان ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد. در آهنگ ویدیو می‌توانید براحتی به جدیدترین کارهای خواننده مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید و احساس و نظرتان را با هزاران هوادار دیگر به اشتراک بگذارید.

جامعه آهنگ ویدیو به وسعت ایران است…

صدای من

سرویس آهنگ ویدیو فقط یک سایت تماشا و دانلود موزیک ویدیو نیست بلکه یک رسانه اینترنتی تخصصی در زمینه موسیقی است که تصمیم دارد علاوه بر انتشار آهنگ‌های جدید، صدا و استعداد مردم ایران را نیز به گوش همگان برساند. در بخش صدای من بستری فراهم شده است تا افرادی که در زمینه‌های مختلف موسیقی و خوانندگی استعداد دارند بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای و به ساده‌ترین شکل ممکن خود را در معرض نگاه میلیون‌ها ببینده و علاقه‌مند قرار دهند.

با خیال راحت موزیک ویدیو تماشا کنید

یکی از دغدغه‌های همه افراد در هنگام گشت و گذار در اینترنت، مساله مصرف اینترنت است. در آهنگ ویدیو قضیه کاملا متفاوت است زیرا سرورهای ما با افتخار بر روی بستر اینترنت داخل کشور است و تمام مصرف داده اینترنتی شما در هنگام گشت و گذار در پلتفرم آهنگ ویدیو بصورت نیم بها محاسبه می‌شود.

آهنگ ویدیو یک پلتفرم کاربر محور است که مسولیت بارگزاری و انتشار آن برعهده کاربران است و آهنگ ویدیو هیچ دخالتی در این زمینه ندارد.

توجه: پلتفرم آهنگ ویدیو یک سرویس عمومی است و به هیچ نهاد، تشکل، اداره و سازمان دولتی وابسته نیست.